28 آبان

سال های سال در خانه های ایرانی به خاطر وجود حیاط های بزرگ، از بند رخت برای خشک کردن لباس ها استفاده می کردند. این روز ها به دلیلی گسترش آپارتمان نشینی و ساخت خانه های آپارتمانی، به دلیلی در دسترس نبودن فاضاهای باز و حتی پشت بام، از رخت آویز های تاشو برای خشک کردن لباس ها استفاده می کنند. در نتیجه رخت آویز خانگی تاشو یکی از لوازم ضروری هر منزلی شده است و بسیار پرکاربرد است.

رخت اویز ایستادهبه دلیل اینکه هر چه پیش می رویم خانه ها کوچکتر میشوند و حتی در بعضی از خانه ها بالکن یا تراس نیز وجود ندارد، مکانی برای آویزان کردن لباس های شسته نیز وجود ندارد. به همین دلیل بند رخت تاشو یکی از مهم ترین وسایلی هستند که در خانه ها برای آویزان کردن لباس استفاده می شوند.
راهنمای خرید بند رخت تاشو

بند رخت های تاشو ساز ها و اندازه های مختلفی دارند. در بازار انواع بند رخت های وجود داردن به همنی دلیلی برای انتخال بند مناسب نیاز به یک راهنما دارید. پیشنهاد می شود از بند رخت های بی کیفیت و رنگ نامناسب که در طول زمان ترک می خوردند و ریزش می کنند دوری کنید. متناسب با اندازه ی خانه و مقدار لباسی که هر بار می شویید، بند رخت انتخاب کنید.

رخت آویز شوفاژیبرای کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند حتمی برای قرار دادن لباس های خود به یک بند رخت نیاز دارند تا بتوانند لباس های شسته شده را خشک کنند.اما استفاده از بند رخت های مناسب با جنس و رنگ خوب بهتر از استفاده از بند رخت های بی کیفیت و با رنگ ها نامناسب است. با توجه به محدودیت فضا در آپارتمان‌ها و خانه‌ها باید از وسایلی کم‌جا و درعین‌حال با کارایی بالا استفاده کنیم. بند رخت تک آویز که با قابلیت جمع شدن (تاشو)، از‌جمله بهترین وسایل برای خشک کردن لباس‌ها در خانه محسوب می‌شود.

رخت آویز آکاردئونی

انواع رخت آویز آپارتمانی موجود در بازار

رخت آویز آپارتمانی چتری


رخت آویز آپارتمانی سقفی


رخت آویز آپارتمانی دیواریرخت آویز آپارتمانی دیواری


رخت آویز آپارتمانی تاشورخت آویز آپارتمانی مدل تاشو


بند رخت تک آویز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.